• شنبه ١٤ بهمن ١٤٠٢-١٧:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٠١
ادامه بازدیدهای نظارتی و ملاقات های مردمی شورای ششم

اعضای شورای شهر در هفته سوم بهمن به کجا می روند؟

اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در هفته سوم بهمن به دیدارها و بازدیدهای میدانی خود ادامه خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا در راستای دیدارهای مردمی با شهروندان مناطق مختلف دیدار خواهند کرد و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات شهروندان قرار خواهند گرفت و همچنین پروژه های مهم مدیریت شهری را مورد پایش و بررسی قرار خواهند داد.
در ادامه بازدیدهای میدانی اعضای شورا از مناطق 22 گانه شهرداری تهران و ملاقات های مردمی در هفته جاری، سیدمحمدآقامیری، عضو شورا و رئیس کمیته عمران و زیرساخت، روز شنبه، 14 بهمن ماه، در منطقه 16 شهرداری تهران در مسجدالرسول (ص) حاضر خواهد شد و با حضور شهردار منطقه با مردم و معتمدین محله نازی آباد به گفتگو خواهد پرداخت. این عضو شورا در دیدار دیگری در روز دوشنبه مورخ 16 بهمن ماه، در مسجد امام حسن عسگری (ع) در منطقه 17 ، با حضور شهردار منطقه، با مردم محله امام سجاد (ع) دیدار خواهد کرد.
مهدی اقراریان، عضو شورا، یکشنبه شب، 15 بهمن ماه، در منطقه 4، با حضور در مسجد سیدالساجدین محله گلشن از نماز مغرب و عشاء ، با مردم این محله دیدار خواهد کرد.
مهدی بابایی، روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان (ع) با شهروندان منطقه 13 ملاقات خواهد داشت.
برنامه ملاقات مردمی حبیب کاشانی با شهروندان منطقه 6 در روز چهارشنبه، 18 بهمن ماه نیز، از ساعت 9 صبح و در ساختمان شهرداری منطقه 6، به عنوان دیگر برنامه های جاری این هفته اعضای شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: